Reference

Více než 30 IDM realizací v Česku i zahraničí

AMI Praha Reference Správa a rozvoj zákaznického portálu Pražské plynárenské

Správa a rozvoj zákaznického portálu Pražské plynárenské

Pražská plynárenská

Zákaznický portál Pražské plynárenské slouží pro automatizaci procesů a komunikace s koncovým zákazníkem. Stávající řešení spravujeme již od roku 2010.

Cíl projektu

Cílem projektu bylo rozšířit možnosti komunikace se stávajícími i novými zákazníky společnosti:

  • Nahradit potřebu osobní účasti zákazníka na jednání se zástupci dodavatele komfortní elektronickou komunikací.
  • Proaktivní propagace novinek a informací pro širokou veřejnost disponující připojením k internetu.
  • Rozšíření oblastí, které je možné řešit elektronicky z pohodlí domova.

Popis projektu

Projekt rozvoje portálového řešení zahrnoval rozšíření procesů, které je možné zadat elektronicky z pohodlí domova. Portál zjednodušuje komunikaci zákazníkům i pracovníkům Pražské plynárenské. Vše je nyní více intuitivní, což umožnilo přidání další komodity, kterou je možné obsluhovat v portálu. Nyní je možné obsluhovat plyn i elektřinu.

Mírně byla optimalizována grafika a byly přidány elektronické formuláře napojené přímo na SAP, pro zrychlení komunikace a větší automatizaci zpracovávaných požadavků. Pomocí elektronických formulářů je možné zadávat dotazy přímo na operátora, měnit všechny důležité údaje k účtům (jména, kontakty, adresy), měnit zálohy i zadávat samoodečty z pohodlí domova. Přes elektronické formuláře lze požádat i o připojení plynu.

Všechny žádosti je možné přehledně sledovat v seznamu požadavků, takže v každém okamžiku vidíte, jaký je aktuální stav vašich dotazů či žádostí.

Popis řešení

Zákaznický portál byl realizován na open source portálu Liferay a aplikačním serveru JBoss platformy Java EE.

Další projekty pro klienta

Zaujala vás tato reference?