Reference

Více než 30 IDM realizací v Česku i zahraničí

AMI Praha Reference Servis – Podpora IdM a AM

Servis – Podpora IdM a AM

ČEZ

Podpora vlastní implementace Sun Identity Manager a Sun Access Manager. Podporu a servis poskytujeme od roku 2009 až doposud a proaktivně spolupracujeme s klientem na neustálém servisu a rozvoji.

Popis projektu

Cílem podpory je zajistit bezproblémový chod aplikace Sun Identity Manager. Zejména pak:

  • automatické procesy
  • administrátorské zásahy
  • drobné provozní úpravy
  • metodické konzultace
  • opravy havarijních stavů

Kromě IDM je také podporováno Single Sign On a to jak pomocí aplikace Sun Access Manager, tak pomocí Kerberos. Cílem je zajistit podporu funkčnosti a opravy havarijních stavů u těchto systémů:

  • SUN Identity Manager (SUN Access Manager)
  • CA Service Desk (kerberos)
  • SAP ITS (kerberos)
  • SAP GUI (kerberos)
  • SAP portal (kerberos)

V neposlední řadě je v rámci podpory prováděno testování kompatibility OS a webových prohlížečů pro SSO a upgrade připojených koncových pro IDM.

Podpora je zajištěna 24 hodin denně 7 dní v týdnu se zajištěnou reakční dobou 2 hodiny.

V pracovních hodinách může zákazník kontaktovat servisního manažera, ve výjimečných případech i specialistu.

V nepracovních hodinách má zákazník kontakt na telefonickou hotline, kde operátor posoudí jeho požadavek a v případě závažné havárie předá požadavek k řešení specialistovi.

Vše je interně podpořeno vlastním helpdeskem, kde jsou všechny požadavky evidovány.

Další projekty pro klienta

Zaujala vás tato reference?