Tato webová stránka používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o cookies jsou uloženy ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomoc našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Reference
Více než 30 IDM realizací v České republice i zahraničí

Servis – Podpora IdM a AM
ČEZ
Podpora vlastní implementace Sun Identity Manager a Sun Access Manager. Podporu a servis poskytujeme od roku 2009 až doposud a proaktivně spolupracujeme s klientem na neustálém servisu a rozvoji.
Popis projektu
Cílem podpory je zajistit bezproblémový chod aplikace Sun Identity Manager. Zejména pak:
- automatické procesy
- administrátorské zásahy
- drobné provozní úpravy
- metodické konzultace
- opravy havarijních stavů
Kromě IDM je také podporováno Single Sign On a to jak pomocí aplikace Sun Access Manager, tak pomocí Kerberos. Cílem je zajistit podporu funkčnosti a opravy havarijních stavů u těchto systémů:
- SUN Identity Manager (SUN Access Manager)
- CA Service Desk (kerberos)
- SAP ITS (kerberos)
- SAP GUI (kerberos)
- SAP portal (kerberos)
V neposlední řadě je v rámci podpory prováděno testování kompatibility OS a webových prohlížečů pro SSO a upgrade připojených koncových pro IDM.
Podpora je zajištěna 24 hodin denně 7 dní v týdnu se zajištěnou reakční dobou 2 hodiny.
V pracovních hodinách může zákazník kontaktovat servisního manažera, ve výjimečných případech i specialistu.
V nepracovních hodinách má zákazník kontakt na telefonickou hotline, kde operátor posoudí jeho požadavek a v případě závažné havárie předá požadavek k řešení specialistovi.
Vše je interně podpořeno vlastním helpdeskem, kde jsou všechny požadavky evidovány.