Reference

Více než 30 IDM realizací v České republice i zahraničí

AMI Praha Reference Rozvoj zákaznického portálu Pražské plynárenské

Rozvoj zákaznického portálu Pražské plynárenské

Pražská plynárenská

Z důvodu zveřejnění nových „Zvláštních obchodních podmínek“ (dále ZOP), které se týkají Zákaznického portálu společnosti Pražská plynárenská, a. s. (dále PP), je nutné s platností od 1. 11. 2014 rozlišovat dva druhy zákazníků – stávající a nové. V souladu s novými ZOP je stávající zákazník povinen podepsat „Smlouvu o portále“ a souhlasit se ZOP. Nynější stav portálu již není nadále vyhovující ani z pohledu současného uživatele internet na nabízených „Self Care“ možností.

Cíl projektu

Cílem projektu je navržení a implementace vylepšení Zákaznického portálu Pražské plynárenské tak, aby
vyhovoval platné legislativě a obchodním podmínkám vydaným PP a zároveň poskytl klientům PP přidanou hodnotu v podobě nových „Self Care“ funkcionalit a komfortnějšího
uživatelského prostředí:

  • Umístění povinného souhlasu se ZOP v registračním formuláři
  • Snazší navigace na portále
  • Zlepšení ergonomie portálu
  • Zvýšení informovanosti zákazníka
  • Rozšíření zveřejňovaných údajů o smluvních účtech
  • Jednoduché podání požadavků
  • Přehledné informace o stavech požadavků

Popis projektu

Projekt rozvoje portálového řešení zahrnoval rozšíření procesů, které je možné zadat elektronicky z pohodlí domova. Portál zjednodušuje komunikaci zákazníkům i pracovníkům Pražské plynárenské. Vše je nyní více intuitivní, což umožnilo přidání další komodity, kterou je možné obsluhovat v portálu. Nyní je možné obsluhovat plyn i elektřinu.

Hlavní část rozvoje zavrhnvala zjednodušení editace údajů, které klient může provést přímo v jednom interaktivním fomuláři a není potřeba procházat mnoho samostatných formulářů, jak tomu bylo dříve.

Vyhledávání prošlo optimalizací, aby byly zobrazovány relevantnější výsledky a kliet se tak mohl snadněji orientovat.

Rozvoj portálu dále zahrnoval:

  • Zjednodušení editace údajů
  • Doplnění více informací u stavu požadavků
  • Možnost zvolit elektronický způsob fakturace
  • Optimalizacve vyhledávání

Popis řešení

Zákaznický portál byl realizován na open source portálu Liferay a aplikačním serveru JBoss platformy Java EE.

Další projekty pro klienta

Zaujala vás tato reference?