Novinky

Více než 30 IDM realizací v České republice i zahraničí

AMI Praha Pražské služby používají nový HelpDesk
Pražské služby používají nový HelpDesk

Pražské služby používají nový HelpDesk

Pro našeho významného klienta, společnost Pražské služby, jsme vytvořili aplikaci HelpDesk, jež usnadňuje a zefektivňuje interní komunikaci s IT oddělením. HelpDesk v současné době aktivně využívá více než 800 zaměstnanců společnosti.

Primárním cílem aplikace je umožnit sběr hlášených poruch a požadavků a jejich řešení určenými pracovníky IT oddělení společnosti. HelpDesk dále umožňuje například nastavení schvalovacího procesu nebo monitoring průběhu a stavu řešení jednotlivých požadavků.

Zadavatel požadavku, schvalovatelé a řešitel obdrží e-mailovou notifikaci při zadání požadavku do systému a při potřebě s požadavkem pracovat v průběhu jeho řešení. Požadavky mohou být detailně statisticky vyhodnoceny a je tedy například možné zjistit, kolik požadavků je aktuálně řešeno a jaký je objem nákladů na jejich vyřešení.