Tato webová stránka používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o cookies jsou uloženy ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomoc našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Novinky
Více než 30 IDM realizací v Česku i zahraničí

Pražské služby používají nový HelpDesk
Pro našeho významného klienta, společnost Pražské služby, jsme vytvořili aplikaci HelpDesk, jež usnadňuje a zefektivňuje interní komunikaci s IT oddělením. HelpDesk v současné době aktivně využívá více než 800 zaměstnanců společnosti.
Primárním cílem aplikace je umožnit sběr hlášených poruch a požadavků a jejich řešení určenými pracovníky IT oddělení společnosti. HelpDesk dále umožňuje například nastavení schvalovacího procesu nebo monitoring průběhu a stavu řešení jednotlivých požadavků.
Zadavatel požadavku, schvalovatelé a řešitel obdrží e-mailovou notifikaci při zadání požadavku do systému a při potřebě s požadavkem pracovat v průběhu jeho řešení. Požadavky mohou být detailně statisticky vyhodnoceny a je tedy například možné zjistit, kolik požadavků je aktuálně řešeno a jaký je objem nákladů na jejich vyřešení.