Tato webová stránka používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o cookies jsou uloženy ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se vrátíte na náš web, a pomoc našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Kariéra
Více než 30 IDM realizací v Česku i zahraničí
Service manager – L1, L2 support
Hledáme parťáka do našeho týmu podpory pro zákazníky, především v oblasti identity managementu (https://www.identity-management.cz/). Budeš od našich zákazníků přebírat požadavky a dohlížet na jejich vyřešení. Brzy Tě zaškolíme do základů technologií, které používáme, abys mohl jednodušší požadavky řešit i sám. Budeš pečovat o zákazníky jako Zentiva, EON, Vodafone apod.
Zároveň budeš řešit drobné požadavky Tvých kolegů na nastavení přístupů do našich systému apod.
Co k tomu potřebuješ:
- Velmi dobrou orientaci v IT technologiích
- Znalost práce s kancelářskými programy.
- Praxi s administrací operačních systémů nebo složitějších aplikací výhodou.
- Příjemné vystupování, orientaci na zákazníka
- Zájem o poznání specifických IT technologií – identity management apod.
- AJ na komunikativní úrovni
Co tě čeká:
- Zodpovědnost za vybrané servisní zakázky (zajištění plnění požadavků ze smlouvy) z oblasti identity managementu a dalších.
- Příjem požadavků z helpdesku nebo telefonické hotline v českém nebo anglickém jazyce
>>> L1 – požadavky od běžných uživatelů zákazníka,
>>> L2, L3 – požadavky od administrátorů zákazníka.
- Zajištění reakce na požadavky ve stanovené době, jejich předání na specialisty.
- Zajištění řešení požadavků ve stanovené době (ve spolupráci se specialisty).
- Samostatné řešení jednodušších požadavků po zaškolení.
- Reporting zákazníkovi o stavu řešení požadavku – v helpdesku, telefonicky.
- Pravidelný reporting zákazníkovi o celkovém plnění služeb.
- Interní reporting zaměřený na efektivitu plnění zakázky.
- Zajištění základních požadavků na interní IT – nastavení přístupů, založení nových projektů v systémech apod.
Co ti u nás bude dělat radost
Můžeme nabídnout příjemné prostředí a přátelský kolektiv plný chytrých lidí a pozitivní energie. Podnikáme řadu zajímavých akcí, chodíme spolu na obědy a občas se po práci odreagujeme třeba ve fitku. Často také podnikáme zajímavá dobrodružství ve formě výletů či kulturních akcí.
A k tomu máme spoustu dalších benefitů:
- občerstvení na pracovišti a příspěvek na stravování
- týden dovolené navíc
- individuální lekce angličtiny s rodilým mluvčím
- multisportku
- sdílené volnočasové zařízení v budově – kulečník, playstation, virtuální realita, masážní křeslo apod.
- parkování pro kola a zázemí pro sportovce v budově
V týmu tě přivítá:
Tomáš Čihák
Ředitel výroby
Nejen tradiční benefity
HOMEOFFICE
Chceš pracovat z domova nebo využít možností sdílených kanceláří po celé Praze i mimo ní? Není problém.
DOVOLENÁ
Týden dovolené navíc.
ANGLIČTINA
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi člověkem. Naši kolegové mají prostor si každý týden zlepšovat svoje znalosti angličtiny s profesionálním lektorem.
MULTISPORT
Využij možnosti multisport karty!
ZDRAVÉ OBČERSTVENÍ
Protože žijeme zdravě, připravuje nám kolegyně jednou týdně zdravé občerstvení.
PŘÁTELSKÉ PROSTŘEDÍ
V AMI si na nic nehrajeme. Všichni si tykáme a rádi se potkáme občas po práci na pivu.
PIANO
Jsi muzikálně nadaný? Využij ve volných chvílích piano v lobby Praga Studios.
CYKLISTIKA
Parkování pro kola a zázemí pro sportovce v budově.
PLAYSTATION
Když je práce hotová, zapaříme si na Playstationu.
TEAMBUILDING
Stmelovat kolektiv považujeme za úplný základ.
KANCELÁŘE
Jsme členy komunity Scott.Weber a kromě našich krásných kanceláří v srdci Karlína, můžeme využívat prostory v několika dalších budovách v Praze.